miss chocolate
about affiliates back
Profile

blog ini mengandungi banyak kisah . and u can share anything u want .!if u want i help u to solve your problem. INSYAALLAH i can help u too . and please . if u want to copy anything please tell me first .! i hate STALKER and last don't ask me who i am . that a secret .haha:)


Tagboard

Your Cbox





ada apa denggan CINTA ?
Thursday 27 December 2012 • 01:29 • 0 comments

assalammuailaikum ... 

santai sekejap : 

 ini entry kedua gadish untok bulan ni . dan tahun ni. macam mane hujung tahun korang ? gempak kan ? adik2 yang nak naik darjah or tingkatan tu . SELAMAT BERSEKOLAH ye
 (maklumlah akak da abis sekola)
bagy yang naik ke darjah 6 UPSR most important for u adik2 . kalau nak ke sekolah yang hebat . study hard oke? . i know u can do it . ok for PMR CANDIDATES . korang budak2 last amek perikse ni . bangga sikid . cikgu kompem akan focus kan dekat korang . korang boleh buat . kompem . hmm . SPM candidates for 2013 . wahh . dah besar la awk ! same dengan kite haha . buat betol2 . jgn kecewa kan orang yg kita sayang . kalaw yang ade  si BOYFRIEND  tu haha . jadi kan die pembakar semagat kite . bukan someone yang melemahkan kita alasan gagal dalam pelajaran sebab cinta . itu bukan satu alasan yang bernas . okk . bagy yang same baye dengan gadish . yang nak amek STPM . i always support u . yang mane cite2 na melangkah ke UNIVERSITI terus . kite same la dear . hope kite semua akan berjaya sampai ke menara gading okey ?




okey segmen santai kita dah abis . now ada apa dengan cinta ?
kawan gadish pernah tanye dekat gadish . alang2 dah buat blog baru ni tros jawab kat sini jela ye .. pertanyaan berliau begini 

"gadish ? . kita ni couple2 . bagos ke? asyik kecewe je ! ade apa dengan cinta gadish ?"

to my besties yang WOW . cinta tu banyak makne nyer . tapi . cinta hakiki dari ALLAH itu lagy bagos taww ...kadg2   kita sebagay manusia  mcm2 . kita mintak . nak rasa kecewa . happy semua lah dalam percintaan .  .tapi bila dah rase . pedih gile . sampai2 nak percaya cinta pandang ke2 tu pown susah .
! haish . kalaw kite rase kecewa tu jgn la sedih snggat . sebb dari mula kita yang mintak semua tuu ... cinta itu merumitkan . mengelirukan . tapi jika kita pandai bermain dengan cinta . cinta itu akan menjadi mudah . aslkan ikhlas . jujur . percaya . INSYAALLAH . prasaan kecewa . sedih takkan ada dalam percintaan . pergolakan dalam sesuatu perhugan itu wujud untuk menguji kesetiaan. kejujuran.. kepercayaan dan keikhlasan dalam perhubugan . jagn salahkan sesiapa . jika cinta yang dibina berbelas2 tahun tanpa sebarag ikatan putus di tengah jalan . sebaliknya . salah kan diri sendiri . sebb tidak pandai mengakhirkan perhubugan !.. besties . gadish ckp berdasarkan pengalamn . yang pahit itu kenangan yang indah .! berlajarlah dari pengalaman yew . andai kata . cinta pertama besties kecundang . janggan bersedih . kerana cinta yang bakal menyusul . lagy indah . 




take a note : janggan bermain denggan cinta jika tidak bersedia untuk kecewa kelak . 


oke inilah entry ke2 gadish untok harini .. bulan nii .. tahun ni . insyaallah jika ade kelapanggan gadish akan tulis entry baru  . izinkan gadish undur disini ye sayang ?

0 comment(s)
Older Post | Newer Post